Thursday, October 28, 2010

Sweet And Sour

Dimulakan dengan ucapan salam kepada semua yg sudi membaca..
28-10-2010..
maksudnya sdh 10bulan x update blog ne..
hahaha..bz dgn study je..
xpe la..lets to the main point..
Terlalu byk kisah dan cerita yang hendak saya kongsikan..
tapi mmg xmampu hendak menulis semua itu..
hehehehe..ermmm..28-10-2010..
itulah tarikh keramat dalam diri aku..
kerana aku telah mengambil keputusan yg begitu drastik..
hinggakan ade yg xsanggup utk menerimanya..
tapi apakan daya..aku hanya manusia biasa..
harap "awak redha dgn keputusan itu dan memberi sokongan kpd aku" ok..
ini demi masa depan dan juga persoalan hidup..
hanya nak mengubah hidup kearah kebenaran walaupun perit utk mengharunginya..
mmg berharap sgt2 awk akan memberikan semangat kpd sya..
awk pon da fhm tujuan perubahan sya ini kan..so jgn fkir byk2 yg merosakkan fikiran k
Ermmmmm.......pda msa yg sma jg aku telah mengambil keputusan untuk menjadikan seorang teman hidup aku dan mengharapkan ianya berkekalan hendaknya..amin..
ermmm..xbest la klu aku nk citer sedih2 je kan..
yg berlalu jadikan kenangan dan pengajaran ..
yang akan dtg kita harungi dgn penuh keimanan..insyaAllah..
Time ne musim cuti aku..adoii..dpt gak merasa cuti pnjg walaupun hyn sebulan..
tp yg xbestnya time cuti ne la family aku sibuk nk blk kg..
yg xbestnya aku ditgglkan sorg2 kt kL ne..
adoiii..xkah sedih..raya sorg2 lagi..ermmm..sabar je kuatkan iman..
mmg xnk meyusahkan family pon nk belikan tiket..membazir je..rya haji je..xpe..
nxt year rya kena blk juak..hehehe..
ok la..ne pon tulis blog time bosan tahap cipan da..
da msk kol 3 ne..hehehe..
klu aku rajin aku akan update gak blog aku yg xseberapa ne..hehehe

p/s : kpd G i need ur help n always support man k..
kpd yg lain plak..sory la klu citer aku ne mengada-ngada..hehehe..sje nk luahkan dan berkongsi pengalaman..

No comments:

Post a Comment