Sunday, January 22, 2012

INTRODUCTION

Assalamualaikum wtw..
lama sgt da x update blog ne..da bersawang da..hehehe
bru teringat nk update blog ne..
nk start pon xtau nk mula dr mna..hahahaha

Sebagai pembuka kata aku mensyukuri atas segala kurniaanNya..
aku rasa da nk 2tahun x update blog and banyak sgt benda yg aku lalui..
biasalah sebagai student bz je memanjang..
lebih2 lg aku ne culinarian..uhhhh..memeang bz je mamanjang..

Macam2 cerita nk tulis..
hehehe..aku mula dgn yg sedih2 dulu la...ke xyah tulis sedih2 ne..
lalalala...xpe la..aku tulis point2 je la >
1 ) Putus cinta

hahahaha..itu je la yg sedih..kahkahkah
Biarla kan..Maybe aku jmp yg lg better..Amin

Semenjak dua menjak ne Alhamdulillah aku bersyukur kepada Tuhan
semakin banyak limpahan rezekinya walaupun pelbagai Cabaran dan Dugaan yang aku tempuhi..
walaupun sakit pedih namun semua yg aku buat ada hikmahnya...

aku bkn nk citer byk pon..ne jer...lalala
nt2 lg la tulis citer2 aku ne..mmg xlarat nk tulis semua..hehehe
bye...

No comments:

Post a Comment